15 April 2008

Nu blev sidan minsann lite finare! Det är svårt att hantera alla koder om jag skall vara ärlig men hyfsat bra blev det faktiskt. Får nog jobba lite mer på det senare.



Svängen på komvux idag var kortvarig men jag hann minsann hålla mitt lilla tal om att Sverige behöver en diktator. Vilket jag verkligen inte själv tror på (för att göra det klart) men det var en rolig idé och jag lyckades bra.



Jennifer dök upp vid elva som utlovat och vi avnjöt en kaffe på café snäckan. Sedan bar det av på fönster shopping, i mitten av månaden är det lite tomt i plånboken och det var väldigt svårt att motstå Cassels UNDERBARA SOMMARKLÄDER! Jag klarade att behålla mina pengar orörda tills vi kom till Gallerix, där fann jag två otroligt vackra ljushållare för bara femtio kronor styck... Jag tvekade länge men plötsligt bar jag en påse i min hand och var hundra kronor fattigare. De var värda vart enda öre!  Strax därefter var det dags för hemresa, Jennifer kände sig lite hängig och jag har massor att göra. Det är därför jag sitter här och slösar bort min tid. Nej nu ska jag mata Loomis!



/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0