25 April




Idag har vi varit på loppis och vi trodde att loppisen skulle vara stor men det visade sig vara några få bord i simhallen. Loppisar är vanligtvis mysiga, erbjuder kaffe och är fulla av människor som vill fynda men inte den här.

Efter det har jag och Oliver varit hemma, solat och läst. Oliver läser en bok som heter "Lilla lammet" och jag läser "Den andra kvinnan" av Jane Green.
Min bok är lite halv läskig, det känns som om jag delvis läser om mitt eget liv.
(Missförstå inte titeln! Den handlar inte om en otrogen man.)


Oliver vill skriva på datorn och så här tycker han om sin bok:

SwczZ,,,,,

RKTL..,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,4Ö


Vet inte riktigt vad det betyder men jag får känslan av att han kommer bli en känd författare en dag.


/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0