26 April

God morgon!


Jag har iofs varit uppe i nästan en timme, men det är trots allt anses vara morgon klockan elva på en söndag och det finns de som ännu inte har stigit upp efter gårdagens äventyr. Blev besviken på vädret när jag kikade ut och ville gärna lägga mig igen. T har gett sig av till jobbet, lika finklädd som vanligt och Oliver ville inte alls att han skulle gå. Han kröp efter till ytterdörren, vi vinkade hejdå men så fort jag stängde dörren tjöt han och vi fick öppna igen och vinka mer trots att ingen pappa syntes till längre. En riktig liten pappis minsann! Nu kryper han runt på golvet efter en boll som han fick av sin moster igår, det verkar väldigt spännande och underhållande. Det är bra när han sysselsätter sig med ofarliga lekar.


/Maria


Kommentarer
Postat av: em

Hej!

Har precis dragit igång min första tävling i bloggen, var gärna med o delta :)

2009-04-26 @ 11:16:17
URL: http://enjoyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0