Hm - irritation och Katt-smitning

Hm är dåligt! Värdelöst! Här sitter jag och njuter av internet-shopping och vad händer? Jo sidan stänger klockan elva för renovering (eller vad det nu kallas på "dator-språk"), jag hade funnit en massa saker och skulle just beställa. Observera att klockan nu är fem i elva vilket gör det hela mer irriterande!
Usel service.
Men jag känner mig själv så bra att jag vet (till min egen irritation) att jag kommer beställa grejerna i morgon i stället.

Jen har varit här en sväng idag och vi fick kämpa för att O skulle somna, han sov i kanske en halvtimme och det åstakom vi via en liten promenix. Det är verkligen jätte kul att få besök här i min ensamhet, råkar alltid prata med mormor när hon dyker upp vilket börjar bli lite komiskt..

Sitter på altanen just nu och skriver det börjar bli lite kallt faktiskt, klockan är rätt så mycket och notera att det inte var min idée att sitta ute, det var T:s och det är väl förståligt med tanke på att han har spenderat större delen av sin dag inomhus.

Såg just Loomis i busken vid vägen, med tanke på att hon är innekatt reagerade jag inte först, när jag märkte att dörren var öppen reagerade jag desto mer. Jag hade stängt in henne i sovrummet, men det är fler en jag som bor här tydligen.. Det blev en inte allt för långlivad jakt och nu är hon i säkert förvar inne igen. Det kanske var ett tecken på att hon börjar bli bättre? Vågar inte hoppas, men klarar inte att ringa veterinären..

Nu ska jag in för mina händer är som isbitar. Natti natti!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0