Sommarkänslor!

I dag har vi minsann varit riktigt duktiga, rensat ogräs och fixat till "gången" till huset. Nu måste alla som hälsar på säga hur fint det är för jag offrade både blod och min rygg. Det blev super fint!

Oliver vaknade med röda utslag, läkaren kunde inte säga vad det berodde på men det var inte smittsamt och ingen fara. Vi skulle dock komma tillbaka i morgon för säkerhetsskull. Han fick lite medicin, jätte god - smak av frukter.

I morgon jobbar min kära sambo heldag igen, jätte tråkigt och vi ska till bvc som sagt så det blir en liten promenix för oss. För se vad vi hittar på i morgon, kanske är det solsken så vi kan vara ute och bara njuta?

Boken jag skrev om tidigare blev en stor besvikelse då jag insåg att författaren (Emile) är en man, här var jag helt trollbunden för att det fanns så starka kvinnor under 1850-talet.. Värdelöst. Har några sidor kvar som jag har tänkt att läsa ikväll. Ang. gårdagens inlägg om skoluniformer har jag nu lämnat in artikeln jag skrev, dock med ett enormt misstag på, råkade skriva fel i rubriken och upptäckte inte det förrän efteråt - jobbigt värre!

Våra träd har börjat blomma, sommaren är här och det går inte att låta bli att vara glad - passa på att le lite extra!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0