PH:s new BFF

Ikväll kommer Paris Hiltons new BFF. Ja, jag ser på det. Inte för att jag är ett fan av paris eller för att jag tycker att serien är vettig. Utan för att den är annorlunda, underhållande och fullkomligt patetisk. Att se människor som har en annorlunda syn på världen, som beter sig udda och är allmänt konstiga är underhållning. Men det är även lärorikt. Att förstå olika människor är inte samma sak som att gilla dem, jag ogillar hela bunten, men jag ser dem som ett prakt exempel på hur olika människor är. Självklart är serien oerhört ytlig, den visar en om möjligt ännu ytligare Paris än vanligt och det är därför den är skön att se. Serien är en utav de få där man inte behöver se mer än tio minuter för att skratta. Underhållning för mammor med andra ord. Go patetiska serier, hurray hurray!

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0