30 juni

Vart tog tiden vägen?!
Tydligen har jag inte ägnat en tanke åt bloggen på nitton dagar. Kära nån. Fast till mitt försvar kan jag upplysa om att vädret har haft ett finger med i spelet. Ljuva sommar! Bad, plask, sand, sol, parasoll, bikini, pool, hav, sandaler.. Listan kan göras lång. Underbara sommar! Välkommen tillbaka!

Idag har vi gratulerat Jennifer som blivit myndig i Usa (fyllde tjugoett). Tackar så mycket för det trevliga kalaset! Vi hade så trevligt så. Oliver ber om ursäkt för stöket och hälsar att han hade kul! Han somnade redan innan vi startade bilen..

I övrigt kan jag informera om att Oliver har tagit sina första steg! Lite vingligt.


/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0