1 maj (kväll)

Det har varit en super mysig dag!


På Liseberg sken solen, det luktade sockervadd och det var helt "knöööökat" med folk. En typisk Lisebergsdag med andra ord! Oliver var väldigt intresserad av allting men föredrog att bli buren. Jag tror att alla människor gjorde honom lite rädd men han var modig och nyfiken. Vi inledde besöket med att hela familjen åkte sagoslottet, Oliver tittade intresserat på dockorna och verkade tycka det var en riktigt häftig åktur. Jag och hans pappa var inte direkt imponerade av farten men tyckte minsann att det var väldigt mysigt. Vi vandrade runt, kikade och åt på Burger King (det finns inte mycket att välja på). Oliver och T åkte ponnykarusellen, den var rolig och jag filmade hela resan. Sedan gav vi oss av till Eriksberg och tog oss en kaffe med havsutsikt på menyn. För övrigt köpte vi Lisebergskort, vi ska dit mycket i år!


Nu har vi gjort i ordning en blomsterrabatt vid ytterdörren, planterat lökar och om de växer upp kommer de att bli fint i juli- augusti.


Dagens bästa: Hittade ett par solglasögon på Liseberg för en hundralapp! Fynd! (Speciellt eftersom T betalade)


Dagens sämsta: Jord under naglarna (får inte bort det!)


Oliver har sovit länge, dagen var nog uttröttande och nu säger jag natti natti!


 

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0