13 Maj

Bilderna är från i tisdags.




Idag sov vi tills klockan hade passerat tio på förmiddagen. Vi har gjort ett schema till Oliver, för att han skall komma in i rätt rutiner inför dagis. Det följs någorlunda, att gå upp klockan åtta har vi varit dåliga på och det faktum att han fortfarande vägrar sova klockan ett kvarstår. Maten däremot serveras på korrekta tider och jag tror han börjar vänja sig vid det. Nuförtiden får han bara flaska när han skall sova, vilket får anses som ett enormt framsteg. Hans favorit mat är spagetti och köttfärssås. Fast han är mer förtjust i fruktpuré, vilket jag anser vara ett mellanmål.


Oliver har underhållit sig själv hela förmiddagen och jag har kunnat läsa lite inför morgondagens skrivning. Det kommer nog att gå bra. Hela sex timmar är avsatta för provet. Personligen skall jag ta lång lunch.


Oliver välte ner brödrosten tidigare idag, han blev livrädd och skrek i säkert tio minuter. Som tur var nuddade han den inte ens. Det låter väldigt högt när en brödrost slår i golvet - pröva själva!

Snart får vi besök av jennifer!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den här fina kommentaren/komplimangen! så himla kul att du uppskattar bloggen :) det fick mig att sken upp som en sol! jag blev super glad!



Ha det bäst!

2009-05-13 @ 18:34:58
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0