14 Maj

AAAAAAHHHHH!

Ursäkta illvrålet. Jag är lite irriterad på mig själv och var bara tvungen att släppa bomben någonstans. Jag har läst samma text minst åtta gånger, men har inte den minsta idé om vad den handlar om! Gud, jag tror jag har fått någon typ av blackout. Hur kan hjärnan sluta fungera helt plötsligt? Oliver sover och jag måste verkligen plugga, men det går inte. Måste, måste och måste. Stressen har lagt sig som ett enormt täcke över mitt huvud. Ska jag kämpa mig loss eller låta mig vaggas till ro?


Uppsatsen är skriven. Jag är inte det minsta nöjd. Jag kommer säkert få ett bra betyg, men frågan är vad som är viktigast: Att få bra betyg eller att vara nöjd och känna sig stolt över det man skrivit? Tillsammans är de åtminstone oslagbara!


Det blev minsann ingen lång rast idag, bara en snabb kaffe med Jennifer. Den latten förtjänade och behövde jag. Fast jag ångrar mig lite, den var dyr och inte alls god. Den var faktiskt nästan äcklig. Jennifer var lite hängig, hoppas hon känner sig bättre nu! Borde ringa och kolla, men det går inte för jag MÅSTE studera. Usch, jag vill inte. Absolut inte.


Inte skall man gnälla. Jag är inte gnällig, jag är realist och jag har för mycket att göra!


/Maria  


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nopp, det var ingen baksmälla. Det var migrän! Kändes som om att huvudet skulle sprängas när jag satte mig på bussen hem och frös så jag skaka så fort jag gick utomhus. Känner fortfarande av det så det var garanterat migrän.



Du måste varva ner Maria, det funkar inte att göra så som du håller på. Ska låta dig läsa ett reportage i månadens cosmo. Tittar förbi i morgon men ringer innan och kollar så det är lugnt... =)

2009-05-14 @ 23:44:01
URL: http://jenniferhagne.blogg.se/
Postat av: Nena

nämen maria nu få du faktiskt ta å uppdatera lite ;)

2009-05-18 @ 17:57:24
URL: http://missnena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0