Hjärnan är inte riktigt med mig...

Olivers farmor och farfar passar honom idag för att jag och T skall få chans att studera inför våra prov som så smidigt ligger på måndag båda två, lite dålig tajming känner jag. Mitt huvud är fullt med material som måste bearbetas, problemet är att hjärnan inte riktigt vill hjälpa mig med det. Nåja, jag skall nu återgå till att arbeta vidare och försöka bättra på min relation med hjärnan. Kanske kan kaffe vara dagens räddning - absolut värt ett försök. Hej så länge!

/Maria


Kommentarer
Postat av: Linnea

Skönt att hjälp finns att få vid sådana tillfällen! Lycka till, båda två! :)

2010-04-25 @ 14:28:15
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0