Barnarbete?

Oliver började dagen med att städa. Jag började dagen med att äta frukost.

Oliver tröttnade på att städa efter en stund och blängde förebråeende på mig. Lite dåligt samvete fick jag allt. Räknas det som barnarbete?

Jag förstår inte hur min son kan vara pedantisk. Hela hans liv lär vara kantat av barnarbete om han inte taggar ner lite! Han och T kan ju städa på morgonkvisten framöver, det vore skönt, eller också städar jag på dagen. För jag tänker aldrig städa innan frukost. Hur pedantisk resterande delar av min familj än är. 




 - Läs allt med en nypa salt ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lena



Hallå!



Det var det sötaste jag har sett!

Men han ser trött ut, hur lång arbetsdag

har det stackars barnet?



/Lena



2010-08-01 @ 15:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0