Update

Hej kära bloggläsare!
Min tid har varit knapp senaste veckan och bloggupdate har varit bland det sista i mina tankar. Men så igår ringde min sanna bloggföljare (mormor) och kommenterade detta och tyckte nog minsann att det var dags att tala om här på bloggen hur konserten var och vad jag sysslade med i övrigt.

Jo, konserten var toppen! Roxette började starkt, stämningen var hög, men när Gyllene tider entrade scenen blev det hysteri! Där snackar vi stämning! Helt otroligt kul och riktigt bra! Jag är super nöjd med hela konserten och skulle absolut gå igen om det fanns möjlighet. Jag håller tummarna för att Gyllene tider i det närmaste har en egen konsert. Det vore toppen. Jag skulle vara den första som köpte biljett. Tyvärr förnekar grabbarna det, men vem vet, underverk sker.







I övrigt består min värld just nu enbart av studier. Jag är i slutspurten på kurserna och som vanligt är det extremt mycket kvar att göra. Nästa helg har det lugnat ner sig. Det blir nog bättre update då.

Och målningen i hallen är klar för er som undrade hur det gick, så besökare är välkomna igen ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Har ni varit på den "nya" lekplatsen i Västra Villastaden? Bakom dagiset som ligger bakom Alléskolan från ån sett. Den är liknande och också jätterolig! :)

2010-08-17 @ 19:22:58
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0