Julen 2010

Hej!

Jag har haft andra saker för mig än att sitta vid datorn den senaste tiden, julen tar både tid och energi fast på ett positivt vis. Vi firade jul med hela vida släkten, med undantag för de som flytt julen och begivit sig till Teneriffa. Oliver fick en hel del leksaker, han tycker nog bäst om duplot (tåget brrr, bussen tutut, djuraffären voff voff), musse pigg sakerna (nalle och pussel) och köket (som nu används när mamma och pappa lagar mat vilket är jätte sött!)

Jag blev nog mest glad för min klocka som jag fick av T. Det var inte helt oväntat eftersom jag lagt din den på favoriter under "VIKTIGT MARIAS JULKLAPP OBS!". Den är så löjligt tjejig och det kan jag behöva när jag snart ska bli omringad av tre män. Jag fick en hårtork och T hurrade eftersom han är lite trött på mitt "jag kan inte gå ut förens om två timmar när mitt hår har torkat"-snack. Vi fick även champange glas ifrån Lasse Åberg, sedan tidgare har vi öl och vinglas. Nu kan vi skåla med stil vid tolvslaget!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Snygg klocka! :) Jaså, det blir en liten pojke till? Roligt! Fast du kommer nog få fullt upp när de triggar varandra till alla typiska pojkbus senare ;)



Jo jag håller med. Klart att jag KAN laga mat (dock med vissa begränsningar). Men jag skulle aldrig få för mig att göra det om jag inte var tvungen. Man ska aldrig göra något som inte är totalt nödvändigt.

2010-12-30 @ 13:06:53
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Lena

OH! en sån överraskning, det gamla är tillbaka.

- vad fint.

Vilken tjusig klocka!

- han är snäll din fästman.



Jag blev så glad och överraskad, att den gammla

inledningen är tillbaka

2010-12-30 @ 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0