Vem väljer ni ikväll? Knarkaren eller den tondöva?

Idol. Right. Final. Det finns verkligen inget vettigare att se på tv ikväll. Tyvärr.

Och vad är det för finalister svenska folket har valt ut?
Minnah är tondöv och hon har redan åkt ut. 
Jay knarkar.
Behöver jag säga mer?

Men okej, jag kan inte förneka att Jay är en sann artist. Han kan sjunga. Men han borde inte ens vara i tävlingen. Tv4 borde ha stängt av honom efter knark skandalen. Om inte annat borde de som röstar inte röstat på en knarkare. Dåligt omdöme. Idol är ett familjeprogram och en knarkare är väl inte någon som vi vill att våra barn ska se upp till? Eller det kanske bara är jag som känner så, övriga befolkningen kanske tycker att vi ska legalisera droger? Stabilt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men Maria!!! Anklaga mig för att ha blivit en vilde och själv sitta och glo på IDOL istället för Nobelfest-rapporteringen! Vad ÄR det för fasoner?! :O



Din plan låter ju ganska smart tycker jag. Fast själv hade jag aldrig orkat göra någonting alls med ett barn hemma. När Anthony var bebis orkade jag ingenting annat än att sitta i soffan när jag väl HANN göra annat än att ge honom uppmärksamhet. Jag förstår inte vad alla lugna, snälla, självunderhållande bebisar kommer ifrån. Hur tillverkar man sådana? :)

2010-12-10 @ 23:25:37
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0