Allmänt dumt. Fortsättning på tidigare inlägg.

Jaha, jag var bara tvungen att kolla vad det kostar att höra av sig från italien till Sverige (baserat på tele2s uppgifter, vilket i det här fallet är det enda intressanta...).

Kostnad att skicka sms 1.25 SEK
Samtal till fast alt. mobiltelefon 4.25 per minut, ingen uppkopplingsavgift.

En krona kostar det honom att skicka ett sms, två  kronor, ursäkta mig 2.50 har han lagt än så länge. Observera också att det kostar samma till mobil som till hemtelefon så nu vet alla treare det;)

Jag skulle aldrig ha kollat upp vad det kostar, det är bara så typsikt mig att krångla till allt.

Nu ska jag glömma att jag vet det här.
 - tror ni att någon form av kickboxning skulle hjälpa?

Natti! Ps. Ja, jag vet att det här är ett typ exempel på försvarsmekanism, hata istället för att älska. Fast vet ni va? Det känns mycket bättre att vara arg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0