Panik, panik och lite studier.

I morgon förväntas jag skriva ett prov i matematik, det gör att jag känner mig aningen stressad och är irriterad över att jag ens valde att läsa kursen över sommaren. Att studera när Oliver är hemma är som att lyssna på hårdrock, jazz och ha åtta hundar hemma. Det är med andra ord inte ett vinnande koncept för studier.

Jag tycker inte att matten är svår, men det är givet att när man inte har hunnit lära sig den är den inte heller enkel... 

Men det har inte vidare stor betydelse, nu gäller det att göra det bästa av situationen, jag ska göra mitt yttersta för att klara åtminstone det ena av proven jag ska skriva i morgon. Sedan blir det studier i geografi resten av veckan inför prov på torsdag.

Fredag - söndag ska jag spendera med mina två pojkar :) Sedan börjar Oliver på dagis på måndag! Tiden har gått så fort!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0