Today mate


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du har minsann lyckats klämma fram många inlägg sedan i torsdags/fredags när jag nu orkade öppna datorn senast! ;) Vad mysigt att vara på stranden och leka och bada! Vi har ju lite svårt med det nu när Anthony är gipsad. Det är ett sånt himla krångel med att först plasta in armen ordentligt och sedan hålla ständig koll så att det inte läcker in vatten... Vi har nog med att se till att han inte doppar armen i poolen här hos mina föräldrar! Men något strandbesök får det nog ändå bli innan gipset åker av :)



Jag förstår att du känner så angående Olivers prat, men det är ju bara att vänta... Han kanske börjar spruta fram fulla meningar helt plötsligt och då kommer du vara så stolt! :) Min bror pratade nästan inte alls ända tills han plötsligt kunde prata hur bra som helst. Kanske berodde på att han hade en storasyster som gärna pratade åt honom i och för sig ;) Men jag tror att vissa barn gör så. De iakttar och "övar i det tysta" innan de visar upp sina talanger :)

2010-07-04 @ 23:56:17
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0