Engelska - bokredovisning

Jag vill slänga ur mig en miljon svärord nu med det samma, rycka i håret och låta mig ryckas med av ilskan, men här sitter jag lugn som en blomma och ler trots bubblade irritation. Det är stark, kanske borde jag undervisa i "kontrollera din ilska"?

Bloggen börjar bli som en ventil för irritation och ilska, det var inte syftet med den, men jag känner mig redan lättad över att ha fått nå ut i cyber-rymden med det här vackra inlägget.

Jag gjorde helt enkelt en helt värdelös bokredovisning och fick ett uselt betyg. Det finns ingen annan i hela världen jag kan lägga skulden på, jag var värdelös. Jag kan i och för sig få be om att få tala om att om jag skulle gjort den på svenska skulle den varit lika dålig, hur beskriver man i stora drag en bok som hoppar fram och tillbaka genom hela handlingen?! Gaaah.. 

Det var allt jag ville. Djupt andetag.  

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0