Status - Vaken

Vaken
Jag är extrem pigg och uttråkad. Det kan bero på att jag vaknade runt tolv idag, vilket i sin tur var min telefons fel eller mitt fel för att jag inte hade brytt mig om att ladda den (känner ni igen "den håller nog i natt med, jag laddar den i morgon istället"?)


Psykologi - Maria talar ut:
Nåja, nu underhåller jag mig med att se på "Dating in the dark" och ja, det är ett uselt program. Men jag är en sådan där människa som tycker usla program kan vara bra, åtminstone när det involverar konstiga/annorlunda människor, det är helt enkelt intressant att möta olika personligheter.


Idag

Jag lyckades få Isa att möta upp mig i Kungsbacka idag istället för Göteborg. Suveränt för en fattig student utan busskort. Det var verkligen kul att träffa henne igen, det blir inte särskilt ofta nuförtiden, jag har fortfarande ett leende på läpparna! Jag slår ett slag för att många uteserveringar är redo och fler lär det bli! Sommar,sommar,sommar...


Svar på tal
Och sist men inte minst har två personer kommenterat inlägget om rör-snubben och anspelat på sexuella ideér och svaret är nej. Det finns ingen sådan tanke, han var otroligt osensuell och störde mig i min vardag, förstörde min planering och blev ett irritationsmoment i mitt liv. Så till er som undrat - NEJ. Jag kan dock hålla med om att det var ett lite ironiskt inlägg om man väljer att se det på det viset.


/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0