En dagens med sting av stress!

Fast-food
Väntar på att min snabba ugnsmat ska bli klar, pommes med sprödbakad torsk.
Kände inte att köksbestyr lockade allt för mycket, min mage ville dock äta och då lyckades jag hitta den här otroligt bra kompromissen! Lite onyttigt, lite snabbt, lite typiskt mig.

Besök
Nathalie kommer hit om någon timme för att frossa i bilderna jag tog på henne under balen igår. Ska bli trevligt med kafferep och sällskap! Det jag älskar mest med andra ord.

Skola
Jag har inte lagt ner någon energi alls idag på skolarbete och jag känner att jag kommer få äta upp det till helgen, om jag inte hinner uträtta underverk i morgon vill säga. Jag satsar allt på morgondagen! Typiskt mig att skjuta upp saker.

Möte
Ikväll är det Br-förenings möte. Kul! Hoppas renovering av lekplatserna kommer på tal, det behövs verkligen. Det är akut, jag vågar knappt låta Oliver gunga... Det knakar.



Livar upp inlägget lite med en Oliver som ser ut att förgås av skratt! - Han är så söt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sötnos! :) Känner väl igen det där med snabbmat och att skjuta upp saker... Väldigt typiskt mig också ;)

2010-05-26 @ 14:00:46
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Nena Schönberg

MAAT :) Haha ja men de är bra Oliver glad skall man vara ! :)

2010-05-26 @ 23:58:03
URL: http://www.mondoblog.se/nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0