Mardröms kursen.

Idag började jag läsa Matematik A. Jag har lyckats skjuta upp den kursen i över två år!
Anledningen till att jag inte hoppar in i kursen med ett stort leende är att jag är livrädd för att misslyckas. Jag känner att jag på någotvis tappar kontrollen, för matematik har aldrig varit mitt topp-ämne om man nu säger så (med undantag för mellanstadiet - jag kunde gångertabellen, i princip baklänges...), jag har inga direkta förkunskaper - vilket är skrämmande.

Det får mig att vidta extrema åtgärder. Jag har räknat 122 tal idag (!).

Det var inte alls svårt (peppar, peppar ta i trä), det gick lätt och var jätte kul! Som att roa sig med suduko!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej! Jag avundas dig inte, men jag tror att du har dolda talanger vad det gäller matte.

Så det kommer säkert att gå bra ännu bättre om du inte har så många andra ämnen samtidigt.

Jag tror på dig. - Lycka till!

2010-06-01 @ 09:54:32
Postat av: Jennifer

Bara att ringa om du behöver hjälp så hjälper jag dig så gott jag kan..

2010-06-01 @ 10:31:13
URL: http://jenniferhagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0