Kalmar




Vi hälsade på både ts mormor och hans morbror, på lördagskvällen åt vi tillsammans på hotellet och eftersom vi hade turen att få en egen matsal blockerade vi utfarten (se bild) för Oliver som helst ville rusa runt i matsalen (vilket han trots avspärrningen lyckades med några gånger). Oliver tyckte hotellet var spännande och kul.

Vi fick ett handikappsanpassat rum, vilket inte var vidare lyckat för personalen. Oliver tryckte på larmknapparna om och om igen, receptionen ringde gång på gång. Det tjöt tydligen i receptionen varje gång han tryckte. Jag kan tala om att det är svårt att få en tvååring att glömma roliga (lysande) knappar.

Resan var lika härlig som vi trodde. Vi hade det trevligt och slapp alla vardagsbestyr :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad roligt med lysande knappar! Jag hade också tryckt på dem om jag var O! ;) Och jag lovar att A hade gjort det med!



Vad stilig han är i sin kavaj! :)

2010-11-25 @ 21:57:00
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0