Olivers nya säng!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Men vad fin den var! :) Fast den ser mer grön än blå ut på bilden?



Jo Maria, självklart borde jag ha berättat det innan! Så himla korkat av mig att inte göra det! Är det något mer du känner att du borde veta för att undvika liknande situationer i framtiden så är det bara att fråga. Jag vet det mesta ;P

2010-11-09 @ 22:50:32
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag har aldrig sagt att den ÄR grön, jag sa att den SER grön ut på bilden ;)



"hon har tagit sin giraff och flyttat in i hans lägenhet". "hans" syftar på pojkvännen som nämns innan parentesen. Giraffen är en prydnadsgiraff som hon tagit med sig hem till pojkvännen. :)



Roligt för dig att du gick ner av att äta mackor. Det gjorde minsann inte jag och det tycker jag är mycket orättvist!

2010-11-10 @ 21:53:52
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0