Tack för alla kommentarer!

Det glädjer mig att jag fick så mycket respons på mitt inlägg "Unga mammor"! Tack!
Jag bör tillägga att jag aldrig, utöver den händelsen, har blivit annorlunda behandlad för min ålder som mamma. Jag har alltid upplevt att folk runt omkring mig, allmänhet och bekanta, förhåller sig till mig på samma vis som de gör till andra mammor och jag anser inte heller mig själv vara annorlunda. Det var först efter det mötet som tanken dök upp på riktigt, jag måste säga att det är rätt enastående att de som förolämpade mig är en del av Kungsbacka kommuns insats för föräldrar. Jag tycker att de borde vara tvärtom, de om några borde inte bete sig på det här viset. Mina skattepengar gick till att bli förolämpad...

Kommentarer
Postat av: Tina

Men det är väldigt bra för de som behöver, att det finns hjälp att få. Bra att du backade så att skattepengarna används på de som behöver extra stöd.

Den nya lagen om åldersdiskriminering, kan den tillämpas på BVCs bemötande av dig?

2010-11-03 @ 18:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0