Ljuva morgon!

Gåmårron gåmårron hör fåglar kvittra som gåmårron gåmårron i kÖÖÖRRR!
Ja, ni förstår idéen - Jag har vaknat på rätt sidan.

Tre bra:

- Jag hade inte bihåleinf. det onda har släppt helt! Fast jag är lite hostig, men det är bara mysigt och att T har gjort varm oboy till mig! Den lyxen hade jag inte haft utan hosta.

- Oliver hade snyggast frisyr och snyggast kläder av alla inför dagiskortet (mycket viktigt inför framtiden på hemmet då jag ska peka ut honom för alla mina rullator-vänner.)

- Jag drömde ingen mardröm i natt! Underbart! (Det vill säga alla överlevde, fast de fanns de som var lite ledsna...)

En dålig:

- Oliver var jätte ledsen när vi lämnade honom idag. Jag ville dra tillbaka honom och springa hem med honom igen. Det var mitt fel eftersom jag rubbade rutinerna genom att följa med till dagis (det är alltid T som lämnar). Men det var faktiskt riktigt mysigt att lämna, jag hann busa med Oliver hela vägen dit och pussa honom i mängder. På dagis hade de tända ljus, jag hade god lust att krypa in och äta frukost jag också.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt! Det där med dagiskortet är speciellt viktigt. Förra året hade jag glömt bort det och det tänker jag INTE göra om! Detta året tar de kort till våren för de har så många nyinskolade ettåringar nu på hösten och det brukar tydligen inte bli bra. Så till våren ska Anthony vara förberedd med nya snygga kläder och frisörbesök strax innan, och så ska vi komma i tid också hade jag tänkt!



Men nej, han är ju egentligen inte mitt barn. Det kan man se ganska lätt för vi är inte ens lika. Men säg det inte till någon ;)

2010-10-12 @ 12:59:25
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0