Har alla glömt KD?

Det tycks vara så att många väljer att rösta taktiskt i valet. Först var det KD som höll på att falla ut och nyligen var det C. Jag känner mig orolig att alla nu har glömt KD... Det verkar bara vara centern som gäller nu. Ni som inte har röstat - Tänk på KD imorgon.

Vad gäller morgondagen håller jag tummarna för att alliansen behåller sin position och att sd inte klarar spärren.

Om man nu verkligen får hoppas håller jag tummarna för att vänstern inte heller klarar spärren - i de senaste mätningarna har v haft färre procent än både c och kd. Undra jag om socialdemokraternas anhängare är smarta nog att tänka taktiskt...

By the way 1,9 miljoner har förtidsröstat. Bra, valdeltagandet kanske stiger!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Många av mina vänner och familjemedlemmar har röstat på KD, så jag tyckte vi hade gjort vårt för deras del och röstade på Centern :)



Det vore helt underbart om V inte klarar spärren och hoppas kan man ju alltid!

2010-09-19 @ 17:52:43
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0