I huvudet på ett barn

Vädret bjuder på regn och rusk. Vi planerar att hålla oss inne idag även om det är med viss motvilja. Oliver tycker att vi ska stänga av regnet och gå ut, barn har så härliga tankar, om deras tankar kunde bli till verklighet hade världen varit annorlunda. Vi hade haft lejon i pottan och en och annan lisebergskanin sovandes under sängen.

Med tre dagar kvar till jul kan man tro att jag har en förväntansfull treåring här hemma, men nej, vårt tjat om tomten har hållt på så länge att Oliver har börjat tvivla på om julen verkligen är "nära".


"Tomten kommer på lördag"
"Mmm."
"Det blir väl kul?"
"Mmmmmm."
"Ska vi ställa ut gröt till tomten då?"
"Mmmmmmmm."
"Tror du att du får några julklappar av tomten?"
"Mmmmmmmmmmm."
"Vad önskar du dig då?"
"MMMMmmm. Jag vill leka med Elias nu mamma"

*Barnet ifråga går iväg in på sitt rum och kvar sitter en förvirrad mamma*




Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Sugen på att börja tjäna pengar? Vill du få 100kr per besökare på din blogg? Svårt att tro va? Jag kunde inte heller tro på de. Men nu vet jag, att det funkar. Jag har själv tjänat ett par tusen lappar. Tryck här för att läsa inlägget om det : http://juliaofsweden.webblogg.se/2011/december/tjana-pengar.html#comment

har du några frågor eller funderingar över det, kan du gärna kommentera och fråga. jag hjälper dig!

2011-12-28 @ 21:07:27
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0