Rena rama Nordkorea !

Jag fick en konstig fråga häromdagen: "Censurerar du dina kommentarer på bloggen?"
Svaret är givetvis nej.

Däremot måste jag godkänna alla kommentarer innan de publiceras. Det har jag valt att göra eftersom det dels garanterar er läsare att jag faktiskt läser er kommentar och dels för att jag inte publicerar de svar jag får ifrån andra bloggar. Med svar menar jag kommentarer som inte har något med själva inlägget att göra, så som "SV: Den är köpt på Nk.". Det gör jag eftersom jag personligen anser att det är ett irritations objekt i andra bloggar när de mesta kommentarerna är svar på saker som inte rör inlägget - jag är ju nyfiken på vad andra har skrivit gällande inlägget och inget annat. Att ni inte kan se er kommentar beror antingen på att jag inte har hunnit godkänna den eller att ni faktiskt inte har skickat någon.

Min blogg är inte särskilt lik Nordkorea helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: sofie

Nordkorea alltså? hmm.. kanske inte, men nu vet vi ;)

2011-01-10 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0