Söndag

Vi började dagen med att köra tåg och bygga med duplo. Jag har varit helt slut efter vår aktiva tid i Helsingborg, största delen av dagen har därför bestått av hemmapyssel. Ikväll var vi bjudna till restaurang The Golden Days i Göteborg för att fira T:s bror som fyllde 19 år i torsdags. Det var både god mat och trevligt sällskap. Tyvärr lyckades jag enbart fånga maten på bild, allt annat rörde sig väldigt mycket och ser på bilderna enbart ut som ett sträck... Fast det gick bra med Oliver, vi fick en egen del av restaurangen - Vilken service!




Jag valde hälleflundra, T oxfilé och O pannkakor. Till efterrätt var det blåbärs pannacotta.


Kommentarer
Postat av: Nena

Måste säga att olivers mat såg godast ut :)

2011-01-16 @ 22:36:24
Postat av: Lena

Nu vet jag vilket ställe du menar,har varit där

flera gånger jag tror det ska vara The.

2011-01-16 @ 23:06:37
Postat av: Lellan, 21 år & gravid!

Åhh vad underbart gott det ser ut! :D

2011-01-18 @ 10:02:07
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0