Fyra år tillsammans



(Bild tagen på mammas bröllop 2008. Gravid med Oliver)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud vilken fin klänning! Ni är jättefina båda två!



Du är så rolig! Njaa jag tänker nog inte åka runt med någon studentmössa. Om sanningen ska fram så fuskade jag och firade student med min klass för snart fem år sedan. Bal, mössa, bil och hela köret... Så jag känner inte att jag behöver göra det igen ;) Men på något sätt ska jag fira det! :) Känns verkligen skitkonstigt att nästan vara klar dock...



Och det där med matten och tyskan... jag tycker du är minst lika duktig och beundransvärd som läser samhällskunskap och historia och sånt frivilligt! Det handlar om vad man är för person. Jag tycker ju matte är lätt som en plätt, medan jag får total hjärtklappning när jag ska försöka skriva en uppsats i historia. Det är helt sant. Jag har misslyckats med den kursen tre gånger. True story, ingen överdrift.

2011-03-18 @ 01:29:09
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Häääärligt bild på er =)

2011-03-20 @ 01:47:10
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0