Pingstkyrkan

Godmorgon!

Jag vaknade strax innan åtta och har sedan dess förberett mig för att besöka pingstkyrkan. Jag har läst och läst och kyrkan skiljer sig knappt från svenska kyrkan vilket gör mig lite förvirrad. Förhoppningsvis märker jag större skillnad under gudstjänsten. Gossarna sover ännu men har lovat att köra mig in till klockan 11 så snart ska nog även de upp och hoppa. För er som undrar ska jag dit för att skriva en uppsats och inget annat. Men det ska bli intressant!

När jag kommer hem ska jag lägga upp bilder från igår när vi besökte världskulturmuseet. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Spännande... Vilken kurs är det för, religion B? Jag läser den nu och ska också besöka någon frikyrka alternativt en moské eller synagoga. Och en av svenska kyrkans kyrkor. Vet inte vilken jag ska välja, men det blir inte pingstkyrkan för min svärfar går där och det skulle kännas lite awkward... eller nåt. Var det kul där? ;)

2011-03-20 @ 22:32:41
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0