Fredag

Hej alla glada!
För visst är alla lite extra glada på fredagar? Jag känner mig glad och barnen är extra lyckliga. Fast jag undrar om de förstår innebörden av ordet fredag. De vaknade nog bara på rätt sida. Vi har ätit mys-frukost med pannkakor, tittat på filmen bilar, lekt med duplo och just nu borstar oliver mitt hår med ett flygplan. Ett härligt dopp i badkaret väntar oss så snart Elias vaknar från sin förmiddagstupplur och sedan är det dags för lunch ala fiskpinnar. Det är oliver som valt.

Mamma var här och lämnade smarriga bullar imorse så mellanmålet idag blir lite onyttigt. Men det är ju trots allt fredag! Fredag, fredag, fredag!

Tänk att det kan vara så skönt med helg. Längtar efter att klockan ska gå så att vi kan mysa hela familjen:)

(update from iphone)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker knappt det känns som helg den här veckan, blir så tokigt när manår hemma några dagar... Ska dock bli skönt med helg och om ås med familjen...

2011-10-07 @ 17:09:26
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0