Ful-lista


•1.     Tröjor med vulgära tryck

(Att bära en tröja med "ta mig här och nu"-tryck och dylikt är oerhört pinsamt inte bara för bäraren utan också för de människor som tvingas se det.)


•2.     Body´s

(Det är snyggt på bebisar men inte på vuxna människor)


•3.     Haremsbyxor

(Är det ingen mer än jag som tycker att det står blöjbak skrivet på byxorna?)


•4.     Foppatofflor

(Visst jag har ett par HEMMA)


•5.     Strumpor i sandaler

(Det går bara inte)


•6.     Vinterkläder

(Det är vår nu, du behöver inte ha en täckjacka för att bli varm)


•7.     Tofsar /gummiband runt benen

(Varenda fjortonåring i hela staden tycks ha hakat på trenden - jag förstår inte, varför?)


•8.     Herr skjortor med barndisco stuk

(Vuxna människor med eldflammor och liknande - låt mig slippa se det i år!)


•9.     Keps

(Keps är snyggt men inte samma dygnet runt och året om)


•10.   Smutsiga skor

(Alla mina skor är smutsiga men det innebär inte att det är snyggt...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0