Välkommen till Mariadahlgren.blogg.se

Jag som driver den här bloggen heter Maria, inte helt oväntat, och jag kommer i från Kungsbacka som ligger en bit nedan för Göteborg. Jag lever tillsammans med min sambo Tobias, även kallad T, och vår son Oliver 2 år(080824). Den 5 april väntas barn nummer två att komma och vi har redan fått reda på att det är en liten pojke som skall heta Elias.

Här på bloggen får ni följa min vardag genom både hopp och förtvivlan. Utöver familjen skriver jag om mina studier och uttrycker gärna mina åsikter om aktuella händelser.

Ni är varmt välkomna att läsa min blogg och jag hoppas att ni finner den både rolig och intressant!

Om det är något ni undrar över kan ni kontakta mig på [email protected] eller genom att skriva en kommentar på något av mina inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0