Dåligt.

Jag vet inte vad jag sysslar med. Jag går från att vara en toppstudent till att misslyckas med allt jag gör. Jag fick bara vg i hiB och drog över tiden med två veckor, därför hade jag bara tre veckor att läsa in matten. Inte helt oväntat så misslyckades jag med det och får stoltsera med ett fint ig tills jag gör en prövning. Nu läser jag hiC och satsar på ett ig, trots att jag har fyra veckor kvar på kursen. Jag vet inte alls vad jag håller på med. Jag skulle behöva semester. Jag har inte varit ledig ifrån studierna på två år. Jag har ingen som helst studiemotivation kvar. Jag måste rycka upp mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Låter ungefär som jag har betett mig det senaste halvåret minst... Nu när jag trots detta börjat se ljuset i tunneln känns det dock lite lättare. Om jag bara inte fått för mig att läsa franska... korkat är vad det är!

2010-12-16 @ 20:54:30
URL: http://mammacaruso.blogg.se/
Postat av: Anonym

Matten är väl inte helt oväntad med tanke på hur länge du hade på dig. Men ta en månad, minst uppe håll när du är klar med HiC. Du kommer gå n i väggen annars. Tänk på bebisen gumman!

2010-12-16 @ 21:02:15
Postat av: Lena

Sluta skäll på dig själv!

- du har presterat så mycket.

Lyssna på de goda råden du har fått här ovan.

2010-12-17 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0