Varning för brun utan sol...

När jag var yngre var det lite svårt att få brun utan sol att bli jämt fördelat över kroppen (erkänner att jag misslyckats flertalet gånger), nuförtiden finns det bättre produkter att tillgå på marknaden. Dels kan man gå till en salong och bli sprayad och dels kan man (om man nu inte är miljonär) göra det själv hemma. Jag personligen har gett upp allt hopp om att få brun utan sol att se bra ut och har därför lagt ner det helt, men har trots det haft vissa funderingar på att testa detta nya fenomen.

En bekant till mig (nämner inget namn) råkade ut för ett litet missöde, hon sprayade i luften och gick igenom det för att bara få ett litet lager (resultatet blev mycket bra). Men när hon sedan vaknar på morgonen ser hennes fötter ut på följande vis:



Jag sänder ute ett varnande finger! För att människor skall slippa gå i strumpor resten av sommaren.
Måste erkänna att det är riktigt ironiskt!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahahahaha. Snyggt!

2010-07-04 @ 03:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0