NEEEEEEEEEEEEEJ ! !

Vad HÄNDE här Europa? Vart är er smak? Vad hände? Jag är missnöjd. Mycket missnöjd.
Anna var fantastisk! Hon framförde sin låt precis som hon skulle, finns inget där att klaga över. Men det gick inte och det beror på att övriga Europa inte har någon smak. Det var ingen nyhet, men värt att poängtera om och om igen. Och jag avskyr Jury-påhittet. Varför skulle de vara bättre experter än folket?! Det är väl FOLKET som bestämmer vilken cd de vill köpa, inte juryn? Skrota den idiotiska idéen genast!!
Ingen Anna i finalen!? Ingen från Sverige att heja och jubla för. Tragiskt. Jag röstar för tio tysta minuter i svt under finalen...

(Håller på Tyskland och Irland från och med nu, även om det sker under protest).


Det här är ett inlägg skrivet i ilska så alla kommentarer som inte gagnar MINA åsikter undanbes vänligen...

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det var oväntat!

2010-05-28 @ 21:45:45
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0