Ursäkt från Tele2

Tro det eller ej men tele2 hörde av sig och beklagade att jag blivit dåligt bemött. Det tycker jag var väldigt trevligt! Fast jag känner mig nog lite skuggad... Och så kan jag tycka att de borde sett till att utbilda sina säljare lite bättre så att de slipper ha andra anställda som ber om ursäkt. Men jag känner mig nöjd nu!


"Hej Maria,

Vi på Tele2 vill verkligen beklaga det bemötande du fått av vår säljare. Vi eftersträvar alltid ett professionellt och positivt bemötande från våra säljare och detta verkar du inte ha fått.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2."


Hitta det gamla inlägget här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0