Dåliga Lördag

(Smsupdate) Jag har varit på uselt humör hela dagen, känt mig både håglös och irriterad i timtals nu. Det finns ingen direkt orsak. Jag har helt enkelt en kass dag som jag inte lyckas le mig ifrån. Barnen livar upp stämningen lite med sina vackra leenden, jag är lycklig som har dom. Nu ska vi snart åka till hemmakväll och hyra film. En härlig komedi med skrattfest som följd vore perfekt idag. Kanske tar vi oss en promenad i duggregnet också, det tycker jag verkar lite mysigt. Oliver har fått en ståbräda till Elias vagn idag, han tycker den är kul så han vill säkert gå på en riktigt långpromenad. Fast nu först är det dags att byta blöjor gånger två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0