Goboken



Jag brukar vanligtvis inte köpa saker per telefon men gobokens små paket är gudomliga. Allt det ovanstående och lite till fick jag helt gratis (betalade porto 49:-) utan vidare krav. Jag valde att stanna i klubben ytterligare två månader och fick ännu mer fina och roliga saker till ett kanon pris. Igår gick vi ur efter att vi konstaterat att vi redan har en hel del böcker, en hel del allt faktiskt... Om det nu hade varit på det viset att vi bodde lite större hade vi varit medlemar i några år till. Det är riktigt mysigt att få paket på posten, sätta sig med smågrabbarna i sängen, sakta öppna, vända, vrida, jubla över sakerna vi fått och sedan slå upp boken och krypa in i en liten mysig värld bortom pärmarna. Jag ångrar mig djupt. Jag vill redan nu ha goboken tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0