Det sociala livet tar över drömmarna...

Jag är fortfarande sjuk. Jag pendlar mellan feberdimma, hostningar som liknar kvävningar och snytningar där hela hjärnan tycks vilja komma ut. Det är synd om mig. Hela huvudet gör ont och jag har inte sovit ordentligt på flera dagar. Nu får det ge sig. Jag känner mig som en zoombie. Jag uppskattar att bebisen och jag är överens om att det inte är dags för förlossning i alla fall.

I natt drömde jag att jag, Ziva och Dinozzo hade kommt på att Abby och Gibbs var gifta. Vi försökte prata med docy men han vägrade att lyssna och av någon anledning sköt Ziva honom. Men det gjorde inget eftersom det inte längre fanns någon obducent som kunde bevisa det. Sen hittade vi ett gömt brev som visade att Gibbs var Dinozzos pappa. Det var lite snurrigt.

Orsaken till min dröm är troligen att jag i brist på annat har sett 28 avsnitt (x 45 min) av NCIS e sista dagarna. Det sociala livet påverkar drömmarna mer än vad man kan tänka sig.



Nu ska jag försöka sova bort febern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0