Från mini till större

Elias har gått ifrån att vara en pytteliten sött sovande bebis till att bli en lite större intresserad iakttagare. Han spanar ut över världen från sin babysitter. Det ser mysigt ut. Undra vad han tänker?

Han väger numera 4835 g och är 56.5 cm lång, vilket är en ökning med 6.5 cm och 1465 g. En riktigt stor bebis med andra ord, mycket större än vad Oliver var. Det är skönt att veta att han får i sig tillräckligt med mat! Oliver fick alltid flaska också och då hade jag koll på ett annat vis, nu får jag förlita mig på att Elias verkar nöjd, vilket än så länge verkar fungera.


Kommentarer
Postat av: Lena

Oh-oh en sån söt baby, jag tänkte säga liten men

han har ju vuxit så mycket.

2011-05-10 @ 08:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0