Shopping till Oliver

Trots att vi fått en del kläder till Oliver i och med att han fyllde år och sådär, kände vi att han behövde lite mer kläder, främst byxor. I söndags var Pappa och Oliver och såg bilar i 3D (de såg nästan hela och den var BRA!), under tiden passade jag och Elias på att ta en tur till Kungsmässan. Det blev ett par beiga manchester byxor, ett par häftiga jeans, två tshirts och en jacka till Oliver. Jag fick köpt mig en poncho på Gina, jag har redan hunnit svepa in mig i den flera gånger - Vilket ruskväder vi har haft! Stackars Elias fick ingenting trots att han var en perfekt medhjälpare i shoppingdjungeln.




Jackan och tshirten är från HM. Jeansen är från Kappahl.

Tips. Jag postade en liknande jacka i ett annat inlägg (från Zara) den kostade 299 men den här är alltså från Hm och kostade 149 - halva priset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0