2 juli

Happy! Solsken, familjeliv och nya nummret av Glamour! Jag har tydligen blivit utvald att få prova på tidningen i tre månader. Härligt! Nu skall jag lägga mig i skuggan och bara njutningsläsa.

T börjar jobba klockan fyra och innan dess skall vi handla mat. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så omotiverad att handla mat som idag. Det kan inte finnas en levande själ som vill vara instängd i en mataffär när solen skiner.. Tro mig nöden har ingen lag vi måste verkligen handla. Annars får jag leva på glass hela veckan (Glassbilen var här igår och för övrigt har de slutat med sina goda frysta rätter). Måste,måste.. Usch och fy för det. Jag röstar för att våra kära livsmedelskedjor skall börja med hemkörning genast!

/Maria


Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

tack ska du ha, snällt av dig!=) din blogg vara väldigt fin och jag måste säga att eran son är en riktig sötnos! roligt att allt verkar ha gått så bra för dig, visst är det kul att vara en ung mamma?=) ha det så bra!

2009-07-02 @ 12:57:26
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0