10 Juni

Godmorgon!

Har ni sett vilket väder vi har? Usch och fy minsann. Regn och rusk i början av juni. Fast här inne är det varmt och skönt, nästan lite mysigt att se regnet utanför!

Det bär av till Västervik på fredag! Lite härlig semester skadar aldrig, har dock hört att det skall regna där hela helgen.. Jag som ville skåda staden! Nåja jag håller tummarna för att det blir trevligt i alla fall!

Nu ska jag plugga vidare. Hinduism, Buddism och lite etik frågor står på dagens schema.

/Maria

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du verkar tycka att jag ska lära dig allt. =p Kan väl börja med det viktigaste. Städning och matlagning. =p

2009-06-10 @ 14:52:26
URL: http://jenniferhagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0