5 Juni





Idag är jag riktigt sugen på att ta mig ett dopp i det stora blå! Vädret verkar dock inte stödja min idé alls. Till helgen kanske? Förr brukade jag bada redan 1 april. Nu är jag en badkruka. Ja, jag är en utav de få människor på jorden som erkänner det. Jag föredrar att bada i pool av det skälet att jag är rädd för lik. Ja, det låter kanske lite knasigt. Men vet ni hur många som dör till havs varje år? Usch. Vill inte ens tänka på det. Jag vet att oddsen är låga - men risken finns. Pool är att föredra även om mitt hår blir förstört.. I halmstad har kommunen en jätte fin poolanläggning "brottet" där skall jag vara mycket i sommar! Sommar,sommar, sommar!

På lördag blir det partaj hos Isa som fyller tjugo. Present problemet kvarstår men skall försöka åtgärda det idag!

Nu skall min kära far komma på besök!

/Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0