7 Maj

Jag är välmedveten om att klockan är över midnatt, mina ögon är tunga som stenblock och trots det vägrar jag lägga mig. Det är så tyst, lugnt och harmoniskt. Det är mysigt att kura ihop sig i soffan, titta på tv eller använda datorn. Det är bra med lite egentid, blir för mycket Oliver ibland och den enda stunden som finns att tillgå för att finna lugnet är nu. Förmodligen kommer jag vara riktigt trött i morgon, men det är värt varje sekund.
Hade skrivning i skolan idag, vet faktiskt inte alls hur det gick, koncentrationen var inte på topp. I princip hade jag kunnat somna där och då, men jag höll mig vaken och är fortfarande vaken till min egen förvåning.


Nej, ögonen strejkar. Natti natti.


/Maria


Kommentarer
Postat av: Ämmii

Läs min blogg baby

2009-05-08 @ 00:49:46
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0