Oliver sjuk?!

Oliver är "sjuk"
Dagis sa att han inte fick komma idag för att han var sjuk, jag har inte listat ut varför han är sjuk ännu dock.. Spännande. Nej, men allvarligt talat, det borde vara föräldrarna som beslutar när barnen skall vara hemma. Jag ser ju att han inte är sjuk. Så nu har både jag, T och Oliver varit hemma idag, helt i onödan. Oliver har massor av spring i benen i brist på dagisaktiviteter leker han huligan. Jag är super stressad över provet på måndag som jag inte har hunnit titta på ännu och T har tenta på måndag. Det kunde inte vara sämre tajming på "Olivers sjukdom" än nu.

Handlat
Vi har gjort lite nytta, stor handlat på willys, tillsammans med alla andra. Är alla lediga på fredagar?
Oliver och T sprang i väg, jag handlade massor, men helt fel saker. Det var för stressigt, för mycket folk och för tomt i magen för att kunna tänka, så nu måste vi komplettera... Oliver somnade gott efter Willys besöket.

Kvällen
Det blir en lugn kväll med studier (så mycket det är möjligt) och den nya Wallander filmen.

Kameran
Är fortfarande försvunnen... Jag letar för fullt. Tråkigt med en blogg utan bilder.

/Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0