Oliver 1 år och 8 månader

Det här med mobil-bloggning är verkligen toppen! Jag kan uppdatera vart jag än är och det kostar som ett vanligt sms, kanon,kanon och absolut beroendeframkallande! Jag har dock inte kommit fram till hur jag skall visa att det är från mobilen, någon som vet? Nåja, ni märker det eftersom rubriken blir samma som texten under.

Oliver har månadsdag och hans gammelfammo (min farmor) ringde nyss och gratulerade honom, gulligt gjort, jag hade helt glömt bort det. Nåja, jag känner mig som en gammal mamma med minnesförlust, det är så mycket annat att hålla reda på nuförtiden. Nu har jag kramat om honom och sagt grattis i alla fall. Ingen skada skedd ;)

Våran myskväll har startat med cola till dem vuxna och välling till lillkillen. Mysigt!

/Maria









Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja jag läste om din handling och ungefär sådär brukar det vara för mig också, bara det att jag oftast handlar själv med Anthony. Men igår var vi och handlade och hade riktigt roligt och trevligt. Han satt i en vanlig kundvagn och ville inte ur förrän han såg en lite äldre kille ligga och skrika på golvet. Men sedan lydde han mig och gick inte iväg för långt och rev inte ner en massa grejer. Han plockade inte ens saker vi inte skulle ha! helt fantastiskt, men sånt häder väl bara en gång... ;)

2010-04-24 @ 20:58:35
URL: http://mammacaruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0